Langer wachten vanwege budgetplafond
Beste bezoeker,
Momenteel (juni 2024) kunnen wij helaas een beperkter aantal (volwassen)cliënten aannemen voor intake en behandeling. De reden is dat de verzekeringsgroepen Zilveren Kruis, VGZ en Menzis (en de zorgverzekeringen die daaronder vallen) jaarlijks een bedrag bepalen dat we maximaal in rekening mogen brengen. Dit zorgt ervoor dat de wachttijd langer kan worden. Hoeveel langer is moeilijk te zeggen. Wij hebben dit probleem ook aangekaart bij de betreffende zorgverzekeraars. Helaas heeft dat niet tot het gewenste resultaat geleid, namelijk dat we het liefst alle cliënten kunnen helpen. Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met uw eigen zorgverzekeraar om dit punt aan te kaarten:
- Bent u aangesloten bij Zilveren Kruis (of De christelijke zorgverzekeraar, ZieZo, Interpolis, FBTO, De Friesland Zorgverzekering) dan kunt u voor wachtlijstbemiddeling bellen naar 071-3640280 of klik hier.
- Ben u aangesloten bij Menzis (of HEMA, VinkVink, Anderzorg) dan kunt u voor wachtlijstbemiddeling bellen naar 088-2224042 of klik hier.
- Bent u aangesloten bij VGZ (of Univé, ZEKUR, UMC, IZA, VGZ Bewuzt, IZZ, United Consumers) dan kunt u voor wachtlijstbemiddeling bellen naar 088-1311611 of klik hier.